Je hebt een plan, idee, concept of bedrijf. Een huisstijl als een jasje. Je staat voor je missie en visie. Maar hoe vertaal je dit nu naar jouw communicatiemiddelen? Op zo’n manier dat je vol trots mensen naar je site verwijst, een flyer geeft, of je kaartje? Misschien wil je wel een eigen (hand-)boek, leermiddelen, een nieuwsbrief, of een relatiegeschenk…

Consistent

Hoe meer wie jij bent, wat jij doet en jij laat zien met elkaar klopt, des te meer indruk je maakt. Een boel liefde en aandacht stoppen in jouw communicatiemiddelen levert energie. De zorg die je erin stopt is voelbaar. Jij moet er blij van worden. Want als jij geen energie krijgt van jouw verhaal in woord en beeld, hoe kan je dan verwachten dat anderen het wel krijgen?

Spotlight

Communicatiemiddelen moeten je verhaal ondersteunen. Wat jij te geven hebt, is van waarde. En wat van waarde is, mag gezien worden. Precies zoals het is. Er hoeft niks bij, er moet niks af. Daarmee doe je namelijk geen recht aan jouw product of dienst. Dan zwak je af, of klop je op. Maar daarmee toon je bewust, of onbewust, je twijfel. Jij, of je communicatiepartner.

Bouwen

Voor mij, als communicatieadviseur, is het belangrijk dat het klopt. Niet alleen de buitenkant, maar ook het fundament. Ik wil het beste van mezelf kunnen geven. En anders niet. Voor de samenwerking met jou betekent dit samen in vertrouwen willen ontdekken. Om zichtbaar te kunnen maken wat van waarde is. Op de mooist mogelijke manier. Om precies die mensen aan te spreken en te raken voor wie jouw diensten of producten bedoeld zijn. In beweging krijgen.

Op pad

Wil jij een website, flyer, boek, nieuwsbrief, of wat voor een communicatiemiddel dan ook? Een die met woord en beeld voelbaar maakt waar jij voor staat? En het verlangen van jouw doelgroep raakt? Neem dan contact op voor een gratis intake.